12 ay 9 gunluk oglumun destek olarak sadece emzik kaldi birde uyuyana kadar yataginin yaninda beiyorum gorecegi sekilde bi uyku danismani yavas yavas ilerleyin yani bi tik ileride bekleyin sonra bi tik daha sonra odadan cikin kendi uyusun dedi ama biraz ileri gitsem bile aglicak ztn bu sekilde uyutabilmek icin bile cok zorlandim zor basardim buyuk ihtimalle aglicak musade edeyim mi dedim hayir aglatmayalim dedi ama nasi yapicam karsidan nasil sakinlestiricemki yardimci olur musunuz