keskindogan evet Osman gönülal emekleyecekse bu aylarda emekler demek istiyor ama sonrasında emekleme gelişim basamağı değildir de diyor yani emeklemeyedebilir bu sosyal medya da maalesef herkes doktor herkes bilgili herkes tavsiyeler veriyor ben de bu bilgi karmaşıklığından aşırı rahatsızım gerçekten sizi anlıyorum endişe ediyorsunuz ama çok iyi hatırlıyorum kızım ağustos doğumlu temmuz ayına kadar sürünüyordu etraftakiler sürekli bu emeklemiyor mu kesin yürüyemez dedi sonra noldu kızım 12 aylık yürü tam doğum gününden 4 gün sonra yani gerçekten bizi rahat bırakmıyorlar her kafadan bir ses sağlıklıysa bunları hiç önemsemeyin emeklese de yine kulp bulurlar merak etmeyin kimseye de laf söyletmeyin 🌸🙈bebeğin için en iyi anne sensin unutma öpüyorum çok 🩷🌺