Yenidoğan bebeğim (12 günlük) uykudan uyandırmakta zorlanıyorum
Uyandırdığımda ise 5-10 dk emip uyuyor, aynı durumu yaşayan var mı ?
İlk günler daha uzun kalıyordu memede , daha uzun emiyordu? Acaba doyuyor mu 🥺 yaptığım araştırmalar da bazı yerlerde emme refleksi güçlendikçe süre azalır vs yazıyordu ama bilemiyorum doyuyor mu 🥺