Kızlar oğlum sevmediği için satıyorum yenidoğan aparatıda içinde. Kanguru sıfır gibi sadece evin içinde bir kere taktık çığlık kıyamet sevmedi bizimki. 200 tl ye almıştım 130 a satıyorum. Ankara içi gelip alabilirsiniz. Resmini bırakıyorum. [url=https://hizliresim.com/QyXAEv][img]https://i.hizliresim.com/QyXAEv.jpg[/img][/url]