gunduzanne hayırlı olsun güzel anne.
Sağlıklı güzel mutlu günleriniz olsun 🌸
Benim de oğlum 6 aylık bende o düşünceye girdiğim için meme ve mama veriyordum aslında hiç gerek yokmuş.
Günlük bez değişiminden anlarsınız Doyup doymadığını
İlk başlarda anne sütü 30-40-50 cc sonra yavaş yavaş
Artıyor.
Endişe duyulacak bir şey yok korkmayın.
Bebeğe odaklanın, bol su için, o uyuduğu zaman sizde yanına uzanın.
Bu 3 şey sütü artırıyor.
E bebekte satılan şekersiz malt içeceğini tavsiye ederim. Mama vermeyin derim. Sevgiyle kalın