2 gecedir ateşleniyordu ölçerde 36 buçuk gösteriyor ama belli daha fazla diyorum bu gece 2 den beri ayaktayız hiç uyumadı desem yalan olmaz heralde sabah gene çok ağladı ateş var hissediyorum dedim gideyim hastaneye 39.2 yle aldılar hemen bizi ateşi düşürdük şuablık iyi çok şükür boğaz enfeksiyonu olmuş resmen evde hasta oldu çocuk 🤦🏻♀️ kulaktan ölçer tavsiyeniz varmı evdekini atıcam resmen ona kalsa kız evde havale geçiricekmiş