Selam kızlar yine konuşma postu yine ben … tecrübeli annelerime bir şey danışmak istiyorum. Oğlum 27 aylık konuşması oldukça geri ama kendisine göre yol kat etmeye başladı toplasan 20 kelimeli var yok. Ama hiç hevesli değildi heveslenmeye başladı mesela süt yerine düt , kek yerine dek , top yerine bob gibi şeyler söylemeye başladı . O yanlış söylesede çok alakasız konuşsada eşimle sanki yeni dünya keşfetmiş gibi mutlu oluyoruz birbirimize bakıyoruz öylece. Böyle böyle mi açılıyor bu çocuklar . Neticede 15 20 kelimesi olup bir sabah kalkmışız her şeyi konuşuyor şeklinde olmaz değil mi