-yavrukus- devlet erken yapmıyor bende istedim yeni doğan servisi 6 ay dedi 3 aylığız dudak bağından şüphelenip gittim dudak bağı yok cerrahi işlem için bana geliceksin dedi sünnet ettircem dedim 6 yaş dedi dedim ben bezli ve ayaklanmadan istiyorum dedim 1-2 yaş olsun o zaman dedi yuh dedim çıktım