Hanımlar merhaba ben doğum yapalı 5:30 ay oldu Üç kere düzenli şekilde adet gördüm Fakat şu anda 11 gündür gecikmeli ve hiçbir belirti yok Eşimle przrtvf ile korunuyorduk sadece Ama hiçbir şekilde ihtimal vermiyorduk Böyle bir şey olacağına Evde test aldım negatif çıktı yine de kan testi vermeli miyim Lütfen bilgi verin çok endişelenmeye başladım