Ben gayet soğuk biriyim, öyle hemen yakınlık kuramam, aşırı güler yüzlü falan değilim bunun için hep asık suratlı diye adlandırılırım ama öyle değilim sadece moralim bozulunca hemen suratım düşer.. nasıl güler yüzlü, hep pozitif, neşeli olunuyor gerçekten bilmiyorum 🙂↕️🙂↕️🙄