atarepla Artık emzirmiyorum. Bebeğim 5.5 aylık ve Avent kullanmaya devam etmeli miyim yoksa zahmetsizce bol akan bir biberona mı geçmeliyim? Avent iyiydi ama biraz bebeği zorluyor sanırım anne memesi olsun diye. Ne dersiniz?
Birgocmenkustuo atarepla meme ucunu değiştirdiniz mi? 4 numara +6 sonrasi icin mesela ve akışı gayet iyiydi. Bi deneyin denemediyseniz. 4 no başlığı ben kızım 22 aylik olana kadar kullanmıştım.
atarepla Birgocmenkustuo Akışı hızlı ama fazla güç sarf ediliyor Aventlerde diye düşünüyorum memeye benzesin diye. Bilemedim ki versek iyi olur mu