Zhra78 Kızlar bisküvili tatlı yapacağım kahveyle ıslatmam lazımmış şeker katıyımmı ıslatacağım suya nasıl oluyorb ?
Mnli Zhra78 damak tadınıza bağlı ama zaten tatlı ben şeker koymazdım normalde de kahveyi zift gibi içerim