Merhaba kızlar dün sabah boğaz ağrısıyla uyandım ve dün geceden beridir çok kötüyüm bebeğime maske olmadan yaklaşmadım ama galiba tahmin ettiğim gibi kızıma da bulaştı bugün çok huysuz sürekli kucakta olmak istiyor ateş yok çok şükür ama prematüre bebek olduğundan biraz korkuyorum solunum yolundan hasta olursa iyileşme süreci bizi çok zorlayacak sizce daha kötü olmadan hastaneye gitmelimiyim ??