Seymaa5447 Aralık ayında bir kaçamak yaptık ve ocak ayında adetim geçikti test yaptırdım negatif bu ay gene geçiktim ve hala olmadım test yaptım evde begatif çıkıyor 27 yaşındayım menepoz felan mı acaba bilgisi olan varmı