tuncalkn Kızlar 2-3 saatte bir 20 dk emmesi yeterli oluyırmu , göğüs uclarımda yara anca bu kadar dayanabiliyorum mama veriyorduk destek olarak 80-100 cc ama kesmek istiyorum da yetermiyim bilmiyorum
beequeen tuncalkn 4-5 tane dolu dolu çişli bez alınması gerekiyormuş bu şekilde doyduğunu anlayabiliyormuşsunuz
tuncalkn Hry-ayhn26 sarılık sınırdaydı ilk günden beri , düştü baya gitti sarılıgı, mamaya da biraz o yüzden başlamıştık birde memeyi tutmadı bi diye
ars9824 tuncalkn sağım yapıp verebilirsiniz bebeğim 25 günlükken falan çok kısa emerdi büyüdüköe 40 dk çıktı sonra tekrar azaldı emme refleksi geliştiği için daha kısa sürede boşaltıyor
tuncalkn tazecikanne45 ozaman çocuk hiç uyumayacak mı 😕 doktorum en geç 3 saat olabilir dedi ama ben 2-2bucuk geçirmeden emziriyorum
patatess 2 saatte bir emerler genelde. Benim doktorum her göğsü 15 dakika emsin demişti ama benim bebeğim tek göğsü 20 dakika emip bırakıyordu. Israr etmedim ilk ay 1.5 kilo aldı. Kendi bırakıyorsa sorun yok. Kakası ve çişli bez sayısı da iyiyse mamaya gerek bile yok.
ars9824 tuncalkn anlayabiliyorum bebeğim4,5 aylık malasef benimde göğüslerim yara artık bebeğim emmediği için sağımla besliyorum sağım daha da yara yapıyor 🤦🏽♀️😔
gbzya ars9824 benim oğlum 16 günlük bende sağım yaparak biberonla besliyorum emmiyor malesef 5 dakika sonra itiyor . Genelde 2 bucuk 3 saatte bir besliyorum siz kaç cc sağıp veriyorsunuz. Ben okuduklarımdan 60 cc veriyorum