Hanımlar merhbaa ,e bebeğe gelen yapı bloklarından alan varmı 2 yas oğlum için alma istiyorum e bebekte çok cüzi bir fiyatta ve 200 parçalı intenette 4 bin 5 bin civarı acaba hangisini önerirsiniz biz almaya niyetlendik az önce e b3bek reklamında gördüm nasıldır bilemedim ,kullananlar bana marka önerebilir mi yada aldığı bir yer varmı ,manyetik yapı blok veya stick