Benim gibi zayıf bebe anneleri anlar aldıgı 10 gr bile mutlu eder bizi 😀 burda oğlumla ilgili daha öncede post açmıştım zayıf az kilo alıyor diye hatta 7. Ayda 12 gün boyunca kilo alacağına vermişti benim oğlum gelişim geriliği ile doğmuştu bu zamana kadar kafası boyu kılosu hep geriden geliyordu hala öyle bu aralar rahatsızdı 4 5 günde bir kontrole giriyorduk en son 1 hafta önce 7050 gr çıkmıştı bugün 7450 çıktı boyu da 69 cm kafası da 42.5 şu an 7 ay 24 günlük oğlum anne sütü ve ek gıda alıyor normalde bir sabah 1 akşam iki öğün yiyordu burda bir anne günde 3 ana öğün 1 ya da 2 ara öğün ver demişti iyi ki de öyle yapmişım hemşire bile şaşırdı 1 ayda zar zor aldıgı kıloyu 1 haftada almış diye çok sevindim oğlum yavaş yavaş toparlıyor inşallah böyle devam eder 🤲🥰