dogadegirmenci çok geçmiş olsun inşallah çabucak toparlar. Benim de oğlum 9 aylık bizde yeni iyileştik fakat iyileşmemiz çok uzun sürdü günlerce ateş içindeydi şuruplar,duş vs her şeye rağmen hep ateşliydi geçmek bilmeyen öksürüğü oldu öksürük için neler denedim geçmedi çok şükür dün bugün iyi