Oğlum 28 aylık oldu bez bıraktırıcam. Kakasında sorun yaşamıyoruz zaten tuvalete yapıyor ama çiş konusunu nasıl çözücem bilmiyorum çünkü suyu çok çok seven bi çocuk. Geceleride kalkıp çok su içer. Şimdi gece kalkıp su içtikten ne kadar sonra çişe götürmem gerekir. 10-15dk beklesem öyle götürsem diyorum. E bu çocuk gece en az 2 defa su içmeye kalkıyo her seferinde su içir-15dk bekle-çişe tut-tekrar yatır uyut derken geceler mahvolacak. Bu konuda önerisi olan var mı? Gece su içmeyi mi kesmem lazım acaba.