hepyerdeyizz bunlar yalancı sancılar denilen şey,kendinizi yormamaya çalışın dinlenin bu haftalarda olur böyle,bende de böyle sancılar göründü hatta direk çatı muayenesi yaptılar açılma yoktu ama düzenli sancılar görünüyordu öyle böyle 39+2 ye kadar dayandık🤗