Merhaba anneler artık çıldırmama ramak kaldı gelin size olayı anlatayım. Benim 7 ay 20 günlük bir oğlum var.13 Ocak 2025 tarihinde oğlumun aniden ateşi çıktı.Öksürüğü ve burun akıntısı da vardı.(Hastalık bende bulaştı.)Eşim oğlumu sağlık ocağına götürdüğünde doktor “Boğaz Enfeksiyonu” demiş.Agumentin, Calpol ve adını hatırlamadığım bir damla verdi.22 Ocak tarihine kadar düzenli kullandığım halde ateşi düştü ama diğer belirtiler geçmedi iyice arttı bir de ekstradan hırıltı başladı.Doktorun verdiği Agumentin yüzünden çocuğum ishal oldu. Bir de işgalin üstüne pişik oldu.22 Ocak’ta Eğitim Araştırma Hastanesi’ne Acil bölümü’nden giriş yaptık.Çocuk Poliklinikleri dolu yer bulamıyoruz maalesef.Acildeki çocuk doktoru göğüsünü,sırtını dinledi.Boğazına baktı ve röntgen istedi. "Akciğer Enfeksiyonu"dedi.Klamer Antibiyotik,Ventolin ve Cortair Hava verdi.1 hafta sonra tekrar gel dedi. 1 haftanın sonunda gittiğimde hala azcık devam ediyor,antibiyotiği 3 gün daha kullanın dedi.12 gün boyunca havaları ve antibiyotiği düzenli kullandıktan sonra dün tekrar gittim hastaneye kontrole çağırmıştı oğlumu.Bu gidişimde röntgen çekmedi. Sadece nefes alış-verişine baktı. Göğsüne dinledi, boğazlarına baktı ve ilaçların bitmiştir zaten dedi kullanmama gerek yok, hiçbir şeyi kalmamış çocuğun dedi.Bende ilaçları kestim. Ama malesef bu gün gene öksürüğü ve burun akıntısı var. Çıldırmama az kaldı. Nerden baksanız çocuk 1 aydır antibiyotik ve ilaç kullanıyır çocuğa bir şey olcak diye korkuyorum da antibiyotikten. Ne yapıcam bilmiyorum.Tavsiyenize ihtiyacım var.