Arkadaşlar 5 aylık bir bebeğim var geçen ay 29 Aralık da regl oldum.29 ocakta leke gibi pembe bir şey geldi regli oluyorum diye düşündüm ama bir haftadır leke leke devam ediyor çok az geliyor sadece peceteye geliyor diyebilirim.Korunuyoruz hamile olduğumu düşünmüyorum ama yine de test yaptım dün negatif çıktı yine de hamile olma ihtimalim var mı?korkuyorum bebeğim çok küçük aynı zamanda 3.5 yaşında bir oğlum da var üçüncüyü asla düşünmüyordum.Basina böyle bir şey gelen var mı?