Kızlar zaten diğer postlarımda testlerimi paylaşmıştım bebeğim daha çok küçük 4 5 haftalık var bence randevumu en erken cumaya verdiler ama 1 haftadır benim berbat bir şekilde sırtım ağrıyor kemiklerim kırılacak gibi ağrısı dayanılacak gibi değil ilk kızımda böyle sırt ağrım olmadı diye hatırlıyorum sizce normal mi biraz korktum acile gideyim mi sizce siz sırt ağrısı yaşadınız mı