gulaygb Merhabalar. Ben perşembe günü kan verdim beta hcg 454 çıktı. 4 gün sonra yeniden verdim 1000 çıkmış normal mi sizce bana az gibi geldi
senaneva gulaygb beklemeden doktora git canım benim de öyle olmuştu ilk hamileyim sandığımda meğerse kimyasal gebelik geçiriyormuşum
senaneva gulaygb gulaygb şuan 2 katı artması gerekiyor 4 gün sonra verdiysen 1000 değil 1700 ,1800 lerde çıkması lazım betanın
senaneva gulaygb rica ederim ne demek Allah acil şifalar versin ama inşallah ben yanılıyorumdur bebeğini sağlıkla kucağına alırsın ❤️