Haftaya 8 aylık olucak. Yani bütün gün zaten konuşup iletişim halindeyim. Gözünün içine bakarak konusurum, camdan bakıp izleriz dışarıyı, oyuncak deseniz oyun havuzuna kadar var. Yav beş dakika kendi oynamiyo. Sürekli yanında durucam illa. Bıktım usandım. Yanında otururken kalkma pozisyonu aldığım anda ağlamaya basliyo . Napim ben . Ne koyayım önüne de oyalansin ya nolur akıl fikir verin çıldıricam