Fatma_Mehmett ecrinbebe merhaba ben flodan bu ayakkabıyı almıştım ve çok memnun kaldım. Kızımda rahat kullanmıştı
Balbeby ecrinbebe ilk adım aykkabisi vicco onerirm aşırı rahat ve yok gibi doktor bize tavsiye etmişti 3.5 yaşındaki oğlum için aldık ve çok çok rahat tavsiye ederim Vicco markayı
Fatma_Mehmett ecrinbebe evet hafif ve çok tatlı bi ayakkabı. Makineye de attım simleri gitmedi hiç ☺️