aleynaayaz06 Arkadaşlar 1 saat önce 2. Ay aşısını oldu bebeğim Şuan uyuyor. Sizce ateş düşürücüyü ateşi çıkmasın diye şimdi vermem lazım yoksa huysuzlanırsa ateşi çıkarda mı vereyim???
funda94 aleynaayaz06 ateş duşürücü Carpol verebilirsiniz yarım saat içinde etki Ediyor. Şimdi verin hem ateşi olmaz hem rahat uyur Huzursuzluk yapmaz Günde 4 kere verebilirsiniz Şurubu verdikten sonra da meme ya da mama verin
Cihangirsmom_ aleynaayaz06 ben fitil atmıştım hemşirem söylemişti kesmiştim ortadan ikiye yarısını atmıştım
[silindi] aleynaayaz06 benim bebeğimin ateşi çıkmamıştı. Belki sizin de öyle olur simdid kimyasal vermeyin bence
rumeysamine aleynaayaz06 benım kızımında hiç ateşi çıkmadı belki sizinkisinde çıkmaz bende huzursuzlanmadan vermeyin
[silindi] ful şuruplar ağaçtan toplanmiyor sonuçta 😂 çok gerekmedikçe ilk 3 ay önermedi doktor bize. Gerçi her doktor farklı birşey diyor ama bilemiycem sizin kararınız
[silindi] aleynaayaz06 Ateşi olmadan asla vermeyin. Devlet aşılarında da sakın gitmeden ateş düşürücü vermeyin. Etkisini azaltır aşının. 38.5 olursa verin.
seyma2442 aleynaayaz06 dün vurulduk ateşi çıkmadığı için vermedim hep uyudu hasta gibiydi bacağı şişmişti buz koydum ara ara 37.5 olunca ver dedi doktor olmadı çok şükür
balyanakannesi_ aleynaayaz06 ateşi çıkmadan vermeyin adı üstünde ateşi düşürmek için ilaç o belki çıkmayacak ateşi benim oğlumda ateş yapmadı huzursuz oldu bir kaç saat sonra uyku saati gelince uyudu sabah hiç bişeyi yoktu