Canı evde sıkılıyor, 3 yaş olmak üzere ,bende 3 yaşına girsin tuvalet eğitimi tam tamamlasın öyle göndereyim istedim, ben ev hanımıyım, bi yandan da kreş ücreti bizi zorlar biliyorum ama göndermekte istiyorum daha sosyal olur, kişisel gelişimine katkılı olur vs. düşünüyorum…