Gamzeliff Kızlar normalde ayın 23ü gibi olurum ve düzenli adetim, bu ay 19unda oldum 5gün sürdü bitti, ama bugün tekrar oldum yani öyle hamilelik yerleşme kanaması gibi değil daha önce hiç böyle birşey olmadı başına gelen bar mı
Tugcealp Gamzeliff ben öyleyim ya 20 günde bir regl oluyorum ve en az 1 hafta sürüyor çok doktora gittim sorun yok dediler
Zumra_Fatma Gamzeliff evet bende de oyle oldu bide benimki uzun suruyordu doktoeum kist olabilir dedi muane etmeden baska bisi diyemem dedi sonra ben korunma hapi kuklaniyordm onu da degistirdim hem duzenliyor hemde koruyor beni bu sekilde
Gamzeliff Zumra_Fatma ben hap kullanmıyorm canmda ama dediğin gibi kist fln olablr mi bilemedm hep düzenli olurdu çünkü
seymanne613_ hilalpak benimde bebeğim dokuz buçuk aylık sonnuc aydır iki üç hafta bile olmadan adet oluyorum 4 Ekim’de başladı leke 10 Ekim’de kanama oldu 4 5 günde o sürdü şimdi tekrar leke geldi emziriyorum ve çok tuhaf yanı üç aydır bu şekilde hormonlarda normais ama pcos var hafif düzeyde ne biliym ya