Güzel annelerim bebeğim 8 aylık, neredeyse doğduğundan beri dudakları dönem dönem böyle oluyor, doktora sordum emdiği sürece böyle olması normal bunlar dudak pedi dedi nemlendirici verdi kullanıyorum ama hala böyle oluyor, bu durumu yaşayanlar var mı aranızda, zamanla geçer dediler ama geçmiyor, başka bir şeyden mi kaynaklı böyle oluyor acaba ?