Merahaba arkadaşlar cocugum 27 ayı bitiricek hergün sabah en geç 8 de kalkar en erken 6 buçukta kalkar ama asla öğlen uyumak istemiyor 1 haftadır olduki uyuduysa akşam 11 e kadar uykuyu hak getire asla uyumuyor ama 8 de uyanıp öğle uykusu yapmazsa akşam 8 de uyuyor acaba artık bırakmak mı istiyor? Çok erken değil mi bırakmak için?