NewMomm1 Arkadaşlar 2 hafta önce acilden iğne olmuştum ama haraket ettiğimde bazen kasılma, gerilme gibi tuhaf bir his oluyor. Bu geçer mi yoksa doktora yeniden gitmem lazım mı? Çok sık iğne olan biri değilim o yüzden çözemedim normal mi bu değil mi
lceLady NewMomm1 Acile degilde her neresi agriyorsa ortopedi veya beyin cerrahisi gidin derim bi emar cekilsin Acil anlık müdahale eder
Aklimideliricem Bence normal ben iğne olduğumda da 1-2 hafta otururken tekrar iğne oluyomuşum gibi batar. Ayağın boşluğa düşüyor gibi olursa kontrol edemezsen yani öyle korkarsın da şuanki normal bence yinede bak bi kaç gün daha geçmezse gidersin