merve_123 bebegim 13 aylik erkek siraliyor hep ayakta ama adim atmaya cesareti yok biz yurutmek isteyince yurumuyor karsima koyup cagrinca 1 2 adim atiyor böyle olan bebis anneleri var mi
Yeniyannee merve_123 18 aya kadar yürümemesi normal kabul edilir. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Kasları tam kuvvetlendiğinde tamamen yürüyecektir
Durdaneceylin merve_123 canım benim kızımda 13 aylık yürümüyor sadece sıralıyor elimizden tutup yürümek istiyor sadece arkadaşında dediği gibi 18 aya kadar normalmiş
nrhnoktay merve_123 ya çok klişe bi söz olacak ama maalesef ki doğru erkek bebekler tembel gerçekten 😂 benim oğlum 2 yaşında yürüdü 😅
Nur_27 benim ikiz kızlar var 13 aylık biri 5 adım atıyo hemen hop kucağımıza diğer kızım ise sadece ayakta durmakla yetiniyo o kadarcık😬