Merhabalar sevgili anneler oğlum 2 aylık gündüz uyku sinyallerini takip ediyorum ve pış pışla kucağımda uyutuyorum ancak yatırmaya koyduğum zaman uyanıyor veya sıçrıyor. Yarım kundak da yapsam 10 dk sonra uyanıyor. Sürekli kucağımda tutmak da beni çok kısıtlıyor. Bu konuda önerisi olan var mı
- @