Galiba piskolojik uyukuya dalamıyorum çok uykum oluyor 28 aylık kızımı uyutup küçüpü kocama uyut diyorum o süre içinde 1 saat uyursam uyuyorum sonra sabahı öyle ediyorum uyumadan bir türlü uyuyamıyorum halbuki yorgun düşüyorum 2 çocukla ama ne bileyiö uyku hapı alsammı dedim piskoloğa gidip annem yaşın kaçta uyku hapı alıcan dedi zaten gece kalkıp mama isteyen bir bebeğim var emmeyi bıraktı bu arada 1 hafta önce 4.5 aylık emzirmiyprum da yani ne yapacağımı bilemedim şuan da uykusuzluktan ensemden bir ağrı başımın içi zonkluyor bildiğiniz alnıma kadar nasıl ve ne yapmam lazım benim gibi olanınız var mı nasıl baş ediyorsunuz