Aranızda klempli sünnet yaptıran var mı? Varsa iyileşme süresi vs nasıl oldu. Oğlum 4 buçuk aylık. Bir hafta önce sünnet oldu. 4 gün önce klempi aldırdık. Morarma şişlik kızarıklık normal dediler. Masaj yapın, bardak koymaya gerek yok dediler. Ama çocuğun pipisi hala şiş, kızarık ve kesilen kısımda kabuk atıyor gibi soyuluyor gibi beyazlıklar var. Daha önce böyle bir süreç geçirmeyince ve çevremizde klempli sünnet yaptıran da olmayınca normal mi bilemiyoruz. Normal mi çoksa bi kontrole gitmeli miyiz