arkadaşlar merhaba , oğlum 20.5 aylık kaç seferdir çiş diyor , bir iki kere tuvalete tuttum yaptı çişini çiş kavramını anlıyor gibi çünkü altına bez bağlarken çiş varmı diyorum kendinisikip beze yapıyor ve gösteriyor ama gece bezleri halen dolu yani sabah dolu alıyorum fakat geçen gün kaka yi tuvalete yaptı , mesela bugün iki kere cisi yaptı ve çiş dedi , sizce hazırmı ? nasıl yapmalıyım neler yapmalıyım ? özellikle gece nasıl yol izlemeliyim ? trendyolda alıştırma kulodu ve klozet aparati aldım . bana öneri sunarsaniz memnun olurum