Oğlum 1 hafta sonra 14 aylık olucak ben hastalandım ateş öksürük antibiyotik kullanıyorum şuan iyiyim benden 1 gün sonra oğlumun 39.5 lara ateşi çıkmaya başladı acile getirdik test yapmadılar antibiyotik verdiler 1 buçuk gün kullandı ilacı içince kusuyor bende 2 gün sonra kendi doktoruna getireyim dedim fakat doktoru izindeymiş aynı hastanede başka bir çocuk doktoru gelmiş akciğer filmi temiz çıktı çok şükür kan aldılar influenza olmuş hava şurup ve bu domuz gribi için ayrı bir şurup verdi akşam şurubu verdim bu sabah verdiğimde kustu doktoru aradım normal dediler bu şurup bulantı ve kusma yapıyormuş oğlum şurup içmeyi sevmiyor içince de çoğu zaman kusuyor size sorum kızlar başına gelen var mı neler yaptınız çok korkuyorum üzülüyorum lütfen dua edin oğlum iyileşsin bir an önce