Kizlar bebegim 2 buck aylik dun öksurk basladi balgamli burnuda tikali surekli serumla aciyorum fakat oksurugu gecmiyor doktor cigerlerini dinledi bisey yok dedi evde neler yapabilirim tekrar doktora goturmelimiyim oksurdukten sonra bugun kustu bi kere atesi yok evdemi gecmesini bekleyeyim