Şuan bende kahvaltı tabağı geri gitti. 17 aylık benim oğlan. 1 çatal zor yedi. Tüm kahvaltısı duruyor. Yedirmeye zorladım kriz geçirdi. Bende kaldırdım şimdi . Acıkınca yerler ne yapayım ya sağlığımdan olurum onunla uğraşırken . Kendim bile hâla kahvaltı yapmadım inan onunla uğraştım