htckkn Bu ay ben de öyleyim 9 gün oldu hala olmadım normalde günü gününe olurdum, ama hamile olduğumu düşünmüyorum eşimle cinsel birlikteliğimiz yok, mevsimden kaynaklı çok stres yaptıysanız o yüzden de olmayabilir ben regl söktürücü aldım eczaneden onu kullanıyorum.