Selam anneler 2 hafta önce rsv virüs yakalandı bebeğim tedavisinde antibiyotik kullandık antibiyotik kestikten sonra probiyotik damla kullandık sindirim sistemini düzene sokmak için bugün 3. Gün bugün kakasını yapamıyor gazını çıkartıyor kakasını yapmak için ıkınıyor ama yapamıyor internette 7-10 gün kadar yapamaması normal yazıyor ama sıkıntıda görünce dayanıyorum evde yapabileceğim şeyler var mı önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim 🤦♀️🩵🦋