Reykzy bebeğe bağlı, kuzenim hiç uykuyu sevmezdi, 1.5 yaşına gelince halıda falan uyuyakalmaya başladı 🤷🏻♀️ Uyku eğitimini ağlatmadan da verebilirsiniz ben öyle verdim kademe kademe yanından uzaklaşarak doğdu doğalı kendisi uyuyor. Bu ay birden ağlamaya başladı, oturdum konuştum onu bıraktı bugün. Kızım sen böyle ağlayınca anne çok üzülüyor, uyumazsan dinlenemezsin, bak seninle ne güzel oynadık, uyu uyan gene oynayacağız dedim. Anne burada hiçbir yere gitmiyor hadi uyu dedim, ağlamayı kesip direk yattı, sağa sola dönüp uyudu. Akşam gene ağladı, aa böyle mi anlaştık ağlamak yok dedim gene sustu, yattı uyudu 5 dakika içinde 🤷🏻♀️ 10 aylık beni anlamaz dedim ama anlıyorlar. Bugün bir kez daha tanık oldum 😌 uyku eğitimde yanında olun, onu sakinleştirmek için kucağınıza alın, sakinleşince koyun, onunla konuşun. Onunla olduğunuzu hissetsin. Mutlu anne mutlu bebek 💆♀️