Taharet sonrası hep üşütüyor idrar yolu enfeksiyonu oluyor peceteyı ıslatıp sılıyorum yada bazen ıslak mendılı sıcak suyla ıslatıp ama bır türlü ıcıme sınmıyor nasıl temizliginı yapıyorsunuz dıkkat etsemde hep idrar yolu enfeksiyonu oluyor temizlikle alakalı mı başka bısey mı bılemıyorum gerçekten vıcdanen çok rahatsızım doktor bagısıklıl sıstemıde olabılır dedı hep ateslenıyor cocugum dduzgunde yemek yemıyor bır gün ye’se bırgun boşluyor zorlayınca da kusuyor önerı atın üstüme