Merhabalar arkadaşlar bebeğimde mama sorunu yaşıyorum içmiyor ne denesek elimde evolvia ac var ve aptamil presyneo var birini gece birirni gündüz kullansam acaba olur mu ki, yada ıkı farklı mamayı bu şekilde kullanan varmı nasıl yaptınız bebegınızde sorun oldumu