Kızlar 30 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Kesi yerinde beze gibi sertlikler var, bunun dışında sağ tarafımdaki beze yürürken veya ağır kaldırınca ağrıyor ve yürürken bacağım çekiliyor gibi oluyor. Yaşayan var mı normal midir? İnternete baktın kesi yeri fıtığı falan diyor olabilir mi😢