Arkadaşlar, bebeğim 7 aylık. Artık gündüzleri uyuyacağı zaman geceleri de her ağladığında emiyor. Gündüz uyku aşamasında dakikalarca emzik gibi kullanıyor, eşim müdahale etme, ne zaman bırakırsa o zaman çek, yapma yemek temizlik, istediği kadar emsin diyor ama çocuk en az 30 dakika sürekli çektiği için terliyor. Siz ne yapıyorsunuz bu durumda, aynı şey gece için de geçerli.