İyi geceler arkadaşlar, 2ay 8günlük bebeğim var ve doğumdan beri ne bakliyat tükettim ne kış sebzelerini. Artık yemek yapmakta o kadar zorlanıyorum ki bişey bulamıyorum korkuyorum kızıma gaz yapar diye. Artık normal beslenme şekline dönmelimiyim sizce o kritik dönem geçti mi acaba bilemiyorum. Her yemeğe kimyon atıyorum ama gaz yapan hiçbi yemeği henüz pişirmedim. Siz neler yapıyosunuz