Merhabalar göğüs uçlarımda çatlaklar oluştu bebeğim 4 bucuk aylık lansinoh krem kullanıyorm iğleşmiyor göğüs kalkanı denedim işe yaramadı kremi sürdükten sonra aventin göğüs pedlerinden koyuyorum iğleşme sürecini etkilermi acaba göğüs pedi kullanan varmı aranızda