Kızlar bebeğim 9 aylık. Henüz hiç adet olmadım. Yani hiç yumurtlama gerçekleşmedi. Karın ağrım oluyordu. Test yaptım evde, ilkinde pozitif gördüm. Tekrar yaptım hiçbir şey çıkmadı. Kafam allak bullak oldu. Hiç hazır değilim, kızımın bakımı zaten çok uğraştırıyor beni😓